teisipäev, 27. märts 2007

Animefesti ülevaade

Ma käisin animefestil viiel päeval:
Esimene päev oli laupäeval kui animefest hakkas ja viimati käisin kolmapäeval.

Filmid mida vaatasin, arvamused ja hinded:
Laupäeval vaatasin "Millenium actressi" ja "Astroboy"d.
Astroboy mulle eriti ei meeldinud, kuid kõikidest ringvaadetest oli ta parim.
Millenium Actress aga jättis väga sümpaatse mulje ja mulle meeldis see päris palju:D
7/10st

Pühapäeval vaatasin "My Neighbour Totoro" mis oli armas, kuid vb liiga lapsik, aga eks see noorematele oligi mõeldud. 6.5/10st

Esmaspäeval vaatasin "Ninja's Scrolli", see oli natuke imelik( eriti ecchi mis seal oli), mul tglt plnud enne minekut aimugi, et seal midagi sellist oleks, aga ei olnud väga hull, kuigii...süzee andis sooovida:P 4,5/10st

Teisipäeval nägin "Grave of the Fireflies"i Mis oli väga dramaatiline ja kurb, õudsalt kahju hakkas ning ajas peaaegu nutma:'(
Süzee oli superhea, aga film venis natuke
9/10st!!!

Kolmapäeval nägin "GitS: Innocence"i ja ma ei saanud sealt väga palju aru, kuna KELLEGI pea oli ees koguaeg ja subtiitrid olid ebamugavad....
Samuti ma olin üliväsinud, ERITI sellest NÕMEDAST lühifilmist nimega "Pildid näituselt"
(skoor 1/10st) Muidu oli GitS hea ja arvan, et 7 punkti on piisav hinne;)
/10st
Ülejäänud lühifilmid mulle eriti ei meeldinud või ma ei saanud neist aru ja seega panen neile hindeks 4/10st

Kommentaare ei ole: