teisipäev, 12. juuni 2007

Kagetora


Ma pole jälle mõnda aega postitanud :P Mata ja esta eksamid sain mõlemad neljad...Matas jäi viiest 1 PUNKT PUUDU!! sobsob..Mõtlesin, et teeks ühe manga ülevaate :)

Kagetora

Ülevaade: Kagetora on noor ja osav ninja, kellele antakse kohus teenida Todou perekonda.Kui ta kohale jõuab, siis antakse talle ülesande treenida printsess Yuki.Aga see osutub väga raskeks, kuna Yuki on väike, kohmakas ja armas :DKagetoral on raske, kuna ta peab Yukit kaitsma, treenima ja oma tundeid, mis tal Yuki vastu on, varjama :)
Ma olen lugenud läbi kaks esimest volüümi ja mulle meeldib, kena vaheldus :D
Olemas on 6 vol'i inglise keeles ja 11 jaapani keeles
Kust osta: Esimest kolme raamatut saab osta Apollo raamatupoest Kristiines(Tallinn) ja ülejäänuid saad tellida www.kriso.ee



1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

no igastahes ma avaldasin oma arvamust selle manga kohta juba baka's. aga joonistusstiil on tõesti kena :D
btw. thx for dropping by in my blog, irwirw yo.