teisipäev, 24. juuli 2007

Fullmetal Alchemist


Fullmetal Alchemist(sisaldab spoilereid)
Genre: seiklus, fantaasia
Ma vaatasin selle anime tegelikult päris kaua aega tagasi juba ära. 51 osa vaatamine võttis mul ainult 4 päeva aega, kuna see oli lihtsalt nii hea. Viimane päev vaatasin kõige rohkem(pea 20 osa umbes), mis kestis kella kolmeni öösel....
Mulle tõsiselt meeldis see anime ja see on mul hetkel kõige lemmikum.
Sisu oli väga põnev ja kaasahaarav ja vendade omavaheline läbisaamine oli ka tore.
Kahjuks jäi täiega poolikuks, aga peale filmi vaatamist vähenes see tühjustunne mu sees, kuna film lõpetas tegelt päris ilusti selle anime. Kuigiii.... ma ei jäänud rahule, sest Ed ja Al ei jäänudki oma maailma....
See anime oli nii hea, et hakkasin mangat lugema ja praegu ootan 3. ja 4. volüümi(esimesed kaks juba loetud).Vaatan seda seetõttu, et seal pidi stoori teiseks minema ja pikem on ka, 16 volüümi väljas juba 0.o

Olen näinud kõike 51'e osa, Kõike OVA'sid va. Liveaction ja filmi ka.

Hinne 9/10

Kommentaare ei ole: