pühapäev, 9. detsember 2007

Chobits

Tüdruk sai Chobits vol.1 sünnipäevaks sõbra käest ja lugesin selle läbi.
Väga huvitav ja lõbus on, nagu Elfen Lied, aga teissugune.
Kavatsen ise ka seda ostma hakata, kuna niilahe on lihtsalt.
Ma ei mäleta, kas EL'ist olen posti teinud siia, aga too sai 10/10'st ja on ainuke anime vist, mis niipalju on saanud mult.
Nüüd, pool aastat hiljem avastasin alles Chobitsi :P
Ma ei oska seda kirjeldada, aga mulle meeldivad need nunnud "They think I'm a perv" naljad ja Chi on ka nunnu, oma kallistamise ja süütusega =)

Ise sain sõbralt(samalt) sünnaks Vampire Knight'i vol 1'e, mille varsti läbi loen ja siia kirjutan.
Samuti jõudsid Fullmetal alchemist'i vol 8 ja 9 postkontorisse, millele ma esmaspäeval järgi lähen:)

Lõpetuseks üks ilus pilt:

Kommentaare ei ole: